به گزارش قدس آنلاین، شبکه خبری سیانبیسی طی گزارشی اعلام کرد، تمام آمریکاییها به نوعی هزینههای خود را کاهش دادهاند.
بر اساس نظرسنجی این شبکه تلویزیونی، ۹۲ درصد آمریکاییها هزینههای خود را کم کردهاند. خردهفروشانی نظیر وال مارت، هوم دیپات و غیر نیز از تغییرات محتاطانه هزینههای مصرفکنندگان خبر دادهاند که خود شاهد دیگری بر نظرسنجی این شبکه تلویزیونی است.
خریداران همچنان میگویند تورم، داراییهایشان را کاهش میدهد و نگرانیها به صورت ویژه در میان آمریکاییهای با درآمد متوسط افزایش یافته است.
در این نظرسنجی، ۹۲ درصد از آمریکاییهای با درآمد متوسط یا کسانی که بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار در سال درآمد دارند، گفتند که «تا حدودی» یا «بسیار» نگران قیمتهای بالاتر هستند.
این درحالی است که ۸۸ درصد افراد با درآمد پایین یا درآمد بالا در مورد قیمتهای بالا نگران هستند.
این نظرسنجی نشان داد، به طور کلی، طی ۶ ماه گذشته، قیمتهای بالاتر تقریبا ۸۰ درصد از مصرفکنندگان را به کاهش هزینههای کالاهای غیرضروری مانند سرگرمی، دکوراسیون منزل، لباس، لوازم خانگی و موارد دیگر سوق داده است.
بعلاوه، دو سوم پاسخ دهندگان گفتند، برای اقلام ضروری مانند مواد غذایی، آب و برق و گاز کمتر هزینه کردهاند. همچنین بیش از نیمی از مصرفکنندگان در گروه خواروبار، جایگزینهای ارزانتری پیدا کردند یا معمولا کمتر خرید میکنند.
دو سوم پاسخدهندگان به سیانبیسی گفتهاند که هنوز قصد دارند طی ۶ ماه آینده، هزینههای مربوط به اقلام ضروری را کاهش دهند.
این نظرسنجی، در اوایل این ماه به صورت آنلاین انجام شد و بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ بزرگسال به پرسشهای آن پاسخ دادند.
پایان پیام/
نظر شما